lørdag den 1. januar 2011

2011 dag ét

Sent i seng og op kl. 9. Hyggede med morgenmad og lækker kaffe uden morgenavis, den var savnet. Fik spillet et spil kort med Natalia, slappet af og ryddet op. 

Været ude på en isglat gåtur i fuld sol til vores gamle bofællesskab Overdrevet, sindssygt projekt. Udeturen tog laang tid, da der var både glatte og ikke-glatte partier på stier, veje og cykelstier og vi gik med en lidt underlig søgende gangart. Få hundrede meter derfra mødte vi andre ligesindede, der var ude på en halsbrækkende gåtur Karen og Michael, herligt.
Natalia fik sat sit stillingsopslag op på skorstenen i fælleshuset og så var vi et lille smut forbi Ella og Chris, som heldigvis var hjemme og vi fik hyggesnakket over en kop te. 

Solen begyndte at gå ned og vi måtte hjemad inden det blev helt mørkt. Jeg var bange for at falde, men nu var der is overalt og jeg kom ned i en knæ-sænkende gangart og så gik vi ellers derud af og var hjemme på rekordtid, mærkeligt. Det var bælgmørkt og vi mødte ikke nogen gående. Ind i varmen og slappe af (kikke på andres blogs og kommentere, læse og smile).
Lækre rester fra i aftes, men ingen frugtssalat - den fik vi spist i løbet at dagen OG jeg har fået min andel.


I morgen skal jeg ud med kameraet og kikke lidt igennem linsen og lave foderkugler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar