tirsdag den 11. januar 2011

Cupcakes mm


Ja, som du kan se, er det ikke spiselige cupcakes jeg viser her. Det er små stykker glaskunst, som Keiara laver, dette er kun et lille udpluk af hvad hun har lavet. Jeg har set hendes egne smykker 2. juledag og var interesseret i at have dem alle! de er bare så smukke og en æstetisk oplevelse, som man ikke ønsker skal slutte..


 

Keiara er et nyt medlem i familien. Vores ældste nevø Stefan (på Allans side)har fået sig en sød, farverig og kreativ kæreste og bor nu sammen med hende i London. Hun er glaskunstner og laver disse fænomenale små glasfigurer. Så meget af snakken 2. juledag foregik på engelsk og det er lidt sjovt at skulle forklare indholdet i hjemmelavede snapse på engelsk. Tænk "The Julekalender". Det var sjovt og vi fik grinet en del.

3 kommentarer:

  1. Hvor er hun dygtig, det er helt utroligt at det kan laves med glas!

    SvarSlet
  2. Kære Lene
    Ja, tænk sig sikke et pillearbejde. Jeg spurgte også om de kunne snakke sammen, når hun sad der og puslede. Svaret var oftest, men ikke altid. Hun viste mig et lille juletræ med al slags pynt, som et lille vedhæng... der kunne hun ikke snakke kun koncentrere sig. Men jeg glemte at tage billeder af hendes egne smykker, bare fordi det var en så betagende oplevelse (det lyder fjollet, når jeg skriver det her, men jeg stod med åben mund og ville gerne have dem, men de var hendes private). Min svigerinde Anette har fået to glas-smykker til sin fødselsdag og til jul... Bare hun var min svigerdatter! tihi
    kh Lone.g

    SvarSlet
  3. Nej, nej, nej - hvor er det bare fantastisk smukt og sødt! Jeg har faktisk en fetish mere - udover kager.. og det er armbånd :-D
    Jeg har især forelsket mig i Valentine Sampler Lampwork Bead sættet - men desværre så giver det ikke et "helt" armbånd og skal det være helt, bliver det lige dyrt nok for mig.

    Hvor er de små cupcakes, is, jordbær etc. dog søde! ♥

    SvarSlet