fredag den 7. januar 2011

Endnu en præmie er kommet og gavebytteri


Nu har jeg modtaget et brev med den nye cd af Michael Jackson, altså den han udgav efter sin død. Stor forundring, for jeg vidste at jeg havde vundet en havebog i en fotokonkurrence hos Blomsterdalen. Der var ingen afsender på brevet og intet følgebrev. Hvad gør en klog? så jeg kikkede på poststemplet og brevet kom fra DR-byen....
Aha, så kan det kun være endnu en præmie fra pakkelegen på Pakkeleg på dr.dk.
Herligt og så helt uventet. Jeg spiller ikke ret meget musik, men jeg skal nok finde en at give den til.
Lige før jul vandt jeg Postkort fra livet


I går fik jeg byttet to julegaver (fra min kære mand). Et par varme sutsko, som var for små, blev byttet til et par sælskindsluffer fra Århus læderhandel . De var ellers udsolgt da jeg var i forretningen ugen før jul, men nu havde de fået 2 par retur, skønt for mig.
Den anden gave var en uldundertrøje som IKKE skulle klø! jeg er hysterisk omkring uldtøj og mange har forsøgt at overbevise mig om at deres produkt ikke klør. Denne trøje havde jeg prøvet på kinden hos genboen og den føltes ok, ellers tror jeg ikke at han havde købt den til mig i Eventyrsport.... han kender mig jo gennem 28 år på godt og ondt;-). Men jeg nåede lige at få den over hovedet og så kløede det ned ad nakken og ryggen, uff, trøjen kom straks af og blev lagt pænt i pakken OG ingen grinede af mig.
Da jeg var ved at få pengene tilbage kom jeg i tanke om at jeg da skulle have et par varme sokker magen til dem jeg også fik af Allan i julegave og så viste ekspedienten at de havde også nogle tynde uldsokker til traveture, de var på udsalg og jeg har brug for nogle tyndere. Så der kom to par af de tynde med hjem og et par af de tykke og så fik jeg 32 kr tilbage, herligt.
Jeg fik også takket for dejlige julegaver, da jeg kom hjem til ham og viste godterne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar