onsdag den 2. februar 2011

Fotokursus og grafitti

Jubii, jeg var på fotokursus indenfor FOF i går aftes. Vi var 10-12 voksne, de fleste af os med gode spejlrefleks digitalkameraer og enkelte med digitale kameraer. Underviseren var spændende at høre på og fik spurgt godt ind til hver enkelt, hvorfor vi var der og hvad vi forventede at lære og havde af udfordringer. 

Herligt, de tre timer fløj af sted, næste gang kan jeg tage en usb-pen med og hente det powerpoint show, han brugte til undervisningen, så jeg kan bruge det hjemme. 

Inger fortalte at at man også kan tage på fotokursus på en højskole, som en af hendes skrivevenner har været på og stærkt anbefaler... ih hvor er verden blevet større. Natalia synes at det er dejligt at jeg bruger hendes kamera, nu når hun ikke selv benytter det, så kan jeg altid få mit eget en dag.

Grafitti set på min gåtur d. 16. januar

2 kommentarer:

  1. Det lyder spændende, bare det var mig ☺

    SvarSlet
  2. Kære Lene
    Det var også lidt impulsivt og jeg tror at jeg bliver glad for de to næste gange også. Jeg har lært noget nyt;-)Men det kræver også at man har tid til at lege med kameraet.
    Kh Lone

    SvarSlet