torsdag den 17. februar 2011

Spansk kursus

Jubii, så er jeg startet på mit spanskkursus på Folkeuniversitetet her til aften fra kl. 18-20, så dette slutter to timer tidligere end det i efteråret... herligt, så kan min hjerne fungere. Niveauet var fint og vi var 16 kursister inkl. Inger! ja min kære veninde er jeg sammen med og ingen af os vidste at den anden skulle være der! ups, der har vist været huller i informationen! jeg mener at have spurgt Inger, men hun siger at det var i efteråret. Der var også to af de "gamle" mænd fra mit hold på VUC, hvor vi gik til HF-eksamen på A-niveau. De første gange vil være at se filmen og læse manuskriptet til den mexicanske film "El crimen del Padre Amaro", det bliver herligt at se filmen uden at skulle læse/se den som forberedelse til eksamen, som jeg gjorde for nogle år siden. Sidst skulle vi læse  ½-1 side til hver gang, nu er det 27 sider, ½ side oversættelse til spansk og forberede konjunktiv...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar