lørdag den 12. februar 2011

En lørdag i februar

-4 grader i nat og omkring frysepunktet nu... solen har skinnet hele dagen og jeg har næsten ikke været udendørs, lidt pinligt.... 

 Men jeg har lavet en masse, vasket gulve i stuen i køkken. Natalia startet på gulvet i stuen i morges, men gik kold efter det halve gulv.. så mor måtte til og jeg har længe været irriteret over gulvet i køkkenet, da det er sæbebehandlet og er svært at holde rent og specielt de sidste små fire år... men i dag tog jeg mig sammen og fik ordnet halvdelen af gulvet omkring køkkenbordet, komfuret og "gangstierne" til stuen og gangen. Det pyntede, men nu er jeg flad.

Jeg har haft besøg af Hummel gulvservice og afventer at de kommer og lægger vinylgulv i sorthvid harlekintern på køkkengulvet, det er let at holde og kønnere at se på. Men tilbuddet lader vente på sig og jeg har rykket en gang, men der er ikke sket noget endnu. Så i dag har jeg skrevet til Garant og bedt dem komme og kikke. Kryds fingre at det snart lykkes for mig.

Allan er ude og se badminton hele dagen, både de små i byens to haller og vistnok førsteholdet i Hornslet. Natalia har været til sang hos John og er taget ind til Aarhus og besøge en klassekammerat, hyggeligt. 
Så jeg kan hygge mig alene sammen med mine to små misser. De er noget skeptiske over at møblerne står forkerte steder og at stuen står uden sofa, bord og lænestol (de står i spisestuen, som nok skal gøres superrent i morgen).

Nu kan jeg sidde og slappe af, møblerne skal først tilbage når Allan kommer hjem, jeg skulle jo nødigt ridse det fine gulv;-)

God weekend til alle og god ferie til jer, der har ferie..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar