fredag den 29. april 2011

Tapas og spansk film

Pyh ha, jeg har lidt for meget for! Efter overnatningen på Norsminde Kro og en tur med Odder-grisen (for første gang i mit liv!) tog jeg hjem til Inger og Andrés og kikkede på deres pc uden netadgang og vistnok mange slags vira. 
Derefter en tur i Øst for Paradis og se en film gennem Spansk Filmforum - "Lorca, muerte de un poeta" om den sidste tid af Federico García Lorcas liv, den spanske poet, som døde under den spanske borgerkrig. Filmen var god og spændende, men jeg var alligevel ved at falde i søvn flere gange! Efter filmen havde jeg bestilt bord på Løves bogcafe til en gang tapas igen igennem Sweetdeal, en velsmagende oplevelse i smukke og spændende oplevelser. Dagen sluttede vi af med en dejlig gåtur i Ingers kolonihave og nød havens tulipaner og alle de andre vækster på vej.


Jeg skulle have været til svømning om aftenen, men det orkede jeg ikke, nøjedes med at sidde i sofaen og hænge - nå jo, jeg var et lille smut i haven, men det er vi jo alle, ikke?

Billederne er fra Inger kolonihave, desværre ikke fra min have;-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er den stol FED!!! Den måtte gerne flytte ind hos mig :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Kære Birthe
    Den blev også købt på plantemarkedet i Hinnerup og der var kun 2! de er skønne at sidde i. Jeg kikker snart ind på din blog, jeg får intet gjort for tiden;-)
    kh Lone

    SvarSlet