lørdag den 9. april 2011

Havevejr igen

Jubii, så er det blevet havevejr igen. De sidste to dage har jeg været lidt i haven, trods blæsevejret. I går fik jeg taget mig sammen til at gøre drivhuset rent både indvendigt og udvendigt. Jeg var fuldstændig flad bagefter og orkede næsten ikke at putte planterne ind igen.... heldigvis komme liggestolen ind igen - og kurvestolen og det lille bord. Jeg fik hentet min bog og lagt mig ud på liggestolen og sikke jeg kunne flyde ud og fik mere og mere tøj af da solen stod på, trods vinden - og nu var jeg jo i læ.... herligt. Min lille kat Babz kom også ind til mig flere gange, både for at blive kælet med og for selv at kunne kikke nærmere på vores nye høns!

I dag var jeg hos Poul og hente 10 kasser til at opbevare planter mm i (formentlig planterne fra nordsiden), fik en lille blå viol med anderledes blade end den jeg har i haven, jeg skal nok få taget et billede af den snarest... Et smut i Bilka, hvor jeg slæbte jord til krukker, rosenjord til genboen, krukker til mig selv, rosengødning. Da jeg kom hjem fik jeg shorts på! og så ud i haven, fik klippet roser og fjernet lidt flere blade og lidt ukrudt.

Tænk at kunne gå rundt i haven i solskin og næsten igen vind og så kun 12 timer efter et stormvejr, hvor det stort set var umuligt at være udenfor uden at have vintertøj på og kun gå foroverbøjet.

Foråret velkommen! håber at I alle også har haft mulighed for at være ud og nyde vejret;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar