tirsdag den 12. april 2011

Smukke ord på en regnvejrsdag

Jeg har ryddet op på vores søns gamle værelse - dog ikke hans rod, men min mange nye bøger, som skulle sættes på plads. Når jeg gør sådan noget, finder jeg altid noget spændende - synes jeg selv.
Disse kloge og smukke ord har jeg klippet ud af en avis, hvilken aner jeg ikke og fra hvornår, det er lige så uvist. 
Kærlighed kan aldrig slettes
Kærligheden vil for altid kunne ses som år-ringe i sindet 
- og udenpå som trætte øjne
- strækmærker og smilerynker

Jeg synes at de er smukke og ved siden af ordene er et hjerte med et hjerte indeni, deri et hjerte med et hjerte indeni osv ;-) Der er en lille rubrik med et omvendt "N E *" indeni

3 kommentarer:

  1. Lige en hilsen her fra Mallorca.
    Ikke så dårligt at ryde op, hvis man finder smukke ting eller ord :-)

    SvarSlet
  2. Tak til jer begge
    Jeg har altid klippet lidt ud af blade og aviser og der er nogle lækkerier i mellem og nogle gange undrer jeg mig, hvad jeg har villet med det gemte.
    kh Lone

    SvarSlet