lørdag den 16. april 2011

I køkkenet og aftenhygge

Så har jeg været aktiv i køkkenet hele dagen. Inger og Andrés skulle komme til aften og vi skulle hygge os og have noget lækkert at spise til aften. 

Jeg fik lavet citronfromage, Max appelsinkage, en dip med tørrede tomater, en anden dip med rygeost, culottesteg, ovnstegte kartofler (vores egne) og min lækre bearnaisesauce... uhm og jeg har taget mange billeder.
Allan fik revet det meste af det ældste brændeskur ned, så vi kan få nogle kavalergange i haven. Det pynter allerede at skuret ikke står der mere. Så i morgen så står den på havearbejde og selvfølgelig kommer der billeder på bloggen;-) Vi fik spillet en masse domino og drukket lækker rødvin, sikke en herlig aften.

Nu sidder Allan og jeg og hænger lidt i sofaen inden sengetid....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar