søndag den 10. juli 2011

I tandlægestolen II

Jeg har været til opfølgende kontrol hos min søde tandlæge Simon. Han har reguleret lidt på tænderne, så mit bid bliver perfekt. Jeg fik også spurgt om hvordan han ville fjerne de plastbelægninger senere, og det viser sig jeg skal skal blive ved at have store tænder, dvs fortænderne er ialt forlænget med 7 mm. Så nu jeg på højde med gennemsnittet af danske mundes fortænder! Jeg har også altid været ked af mine små tænder, men nu står jeg og smiler til mig selv på badeværelset og helt uden grund, andet end at se mit smil. Simon har lovet at sende mig et før og efter-billede og jeg fornemmer allerede nu at min mund vender mindre nedad end bare for en uge siden. Det har dog været svært at tygge maden, men er blevet lettere dag for dag og nu er det vist nærmere som tidligere, på nær at det er fortænderne, der bides med og ikke kind- og hjørnetænder. Jeg tager mig selv i at sidde og bide sammen i kæben mange gange dagligt, men det går også fremad og er aftagende. Det er ikke et Hollywood-smil, men et bedre Lone-smil;-)
Rigtig god søndag til jer alle....

Rosen Leander fra 2010, fra Hugo Lykke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar