mandag den 4. juli 2011

Gratis lydbøger P4 på DR

Igen har P4 fra DR en ordning med at man kan hente 4 lydbøger gratis, og jeg forventer at forfatterne får en ordentlig betaling for ordene, indtil d. 24. juli. Kan varmt anbefales og de er hentet på min pc!
Bøgerne er:

Elsebeth Egholm - Tre hundes nat

Denne bog er jeg i kø på biblioteket,
det er nu ikke aktuelt, heldigvis

 

Christian Jungersen - Undtagelsen

Spændende bog, som jeg læste for nogle år siden
og jeg glæder mig til at høre den. Grusom og spændende!

 

Leif Davidsen - Utahs bjerge

Den sidste bog i en lang række,
som jeg også glæder mig til at høre

 

Donato Carrisi - Suffløren 

En for mig ukendt forfatter, som jeg hører nu,
grum krimi, som skulle være spændende til sidste side!

 

Jeg er meldt ind i DR's læseklubber, krimibogklubben, læsehesten mfl. og får automatisk besked når bøger kan hentes og andre spændende bøger anmeldes. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar