mandag den 30. maj 2011

Lidt flere indtryk fra Your rainbow panorama




Tænk hvor meget en gåtur oppe i luften kan fylde én. Jeg fik taget små 200 billeder og der er bare så mange som jeg synes er flotte. Næste gang skal jeg også have Natalias kamera med, turen inviterer på at fotografere... Jeg har fået en lige så stor oplevelse som da jeg var i Centre Georges Pompidou i Paris sammen med Dorthe i 1978. Her var jeg også overvældet af voldsomme indtryk, både udendørs og indendørs. Tilfældigvis var der en udstilling med Picassos mange værker og jeg var solgt. Nogle år efter havde jeg Allan med til Paris og vi fik travet museet og byen igennem.


Mølleparken foran Aarhus Hovedbibliotek. Denne park er blevet så luftig og nærmest smuk. Her holder en masse unge til, også foran parken til åen, hvor der er lavet træterrasser, som er fyldt med mennesker eftermiddag og aften.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det flot med de forskellige farver :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Hej Birthe
    Ja, det er helt vildt;-)
    kh Lone

    SvarSlet