onsdag den 18. maj 2011

Onsdag

Så har det igen været onsdag. Jeg skulle til min dejlige fysioterapeut Tommy og skulle liige forinden ind til Guldsmedegade i Aarhus for at tjekke om sommerjakken fra Bitte Kai Rand stadigvæk var der. Jeg prøvede den for et par uger siden og syntes at den var alt for dyr og ikke helt lige mig. Jeg fandt en parkeringsplads lige udenfor butikken og skyndte mig ind og jakken var der. Jeg fik prøvet den med den søde top, jeg fik købt i går i Buksekælderen sammen med 3 andre toppe, en smuk hvid trøje (se fotoet, det er dog ikke mig poserer). Så jeg havde lige det rigtige tøj til at prøve denne lækre jakke!!! Jeg endte med at gå derfra med 3 lækre t-shirts uden ærmer, en koralfarvet skjorte og jakken. Hvor var det lækkert og hvor føler jeg mig godt tilpas både med at have fået tøjet og have det på. Prisen den snakker vi ikke om, jeg er helt flov over at have brugt så mange penge. 


Jeg fik en lækker behandling af min nakke hos Tommy, det irriterer mig at jeg fortsat har lige så ondt i nakken som for snart 4 år siden, da jeg blev påkørt. Mig, der aldrig tog en hovedpinepille, hælder dem ned i halsen som bolsjer og kan ikke leve uden!

god nat til jer alle og jeg håber ikke at månen skinner mig i ansigtet igen i nat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar