mandag den 22. november 2010

Kager og alle andre opskrifter på spiseligt

Jeg elsker at bage kager, store og små. Jeg har lavet en lækker chokolademousse portionsanrettet og en luftig og let citronfromage til over 100 mennesker og er ikke bange for at tage en udfordring, og så må jeg se om det lykkes.

Jeg elsker også at lave mad og spiser stort set alt. BARE ikke kogt blomkål og andre kogte grøntsager og varm mad med nødder i, det sidste giver ubehag, måske noget allergi. Giv mig nogle lynstegte grøntsager også blomkål og så kan de komme i ovnfadet sammen med noget kød.

UPS.... De største missere har været mirabellagrød som kunne/skulle skæres ud i stykker for at kunne spises OG en citronfromage som var med små skumgummimænd og en anden hvor den nederste del af skålen var flydende og den øverste del fin og lækker. Desværre sker sådan noget altid når der kommer gæster, det er faren ved at være lidt impulsiv og ikke afprøver sine opskrifter en hverdag for kun den nærmeste familie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar