torsdag den 24. marts 2011

Kager i Lones kager

Mærkelig titel på dette indlæg, men måske undrer du dig over de manglende kageopskrifter. Grunden er at jeg har holdt mig meget tilbage, da jeg har været under kostomlægning og så er der ikke plads til kager. På skiferien fik jeg bagt flere portioner lækre boller, muffins med blød chokolademidte lavet i store muffinsforme, de smagte fantastisk. Opskriften var noget usikker, da der kun var et dl-mål og jeg har nu efterlyst en bagevægt til næste år.

Svært at bage i en ovn som ikke varmer som den derhjemme, men de blev lækre

Den øverste plades indhold, resten er i ovnen

Dagens anbefaling: bag ikke to plader i en alm ovn med dårlig varme og sæt ikke muffinsformene i en fast muffinplade, da de ikke kan vokse og den varme kagemasse løber ud og mangles i formen.
De skal dog også bages herhjemme, pakningen er taget med hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar