onsdag den 2. marts 2011

Fortsat sne her i Østjylland

Jeg har lige snakket med Madam Bæk og hun fortæller at der ikke er sne hos hende, vist midt på Sjælland og i dag mødte jeg en fra løbeklubben, en af "skøre mænd der løber 20-30 maraton OM ÅRET" og han fortalte at han var i Dyrehaven, nord for København og løbe maraton i lørdags! noget med syv omgang og mange bakker og ingen sne, men støvet jord!

Det er svært at forstå, da her har der nu snart i månedsvis været sne, på nær en kort periode! Derfor tog jeg et par billeder og håber at andre kan vise billeder fra deres haver og nabolag...

Magnolia-træet hos en af naboerne med mange knopper. Jeg glæder mig til det blomstrer med sine lilla blomster

Drikketruget hos okserne

Noget af baghaven

Det bliver bare flot, når bøgehæk cirklen vokser til

Ingen kommentarer:

Send en kommentar