fredag den 25. marts 2011

Downloaded musik

I går formiddags sad jeg og tænkte på lidt musik, hvilket jeg høre meget lidt af (læs "stort set intet"), så det var med at reagere da der var en lille lyst! Jeg skulle stå og så og prikle, så enten var det lydbog eller lidt musik. Vi har tdc-abonnement, så jeg kan hente den musik, jeg har lyst til fra deres hjemmeside. 

Fandt det nyeste album med Take That og det gamle med Dan Turrèll Glad i åbningstiden, med Halfdan E, 1996 (som er lavet 3 år efter hans dødsfald). 

Jeg hørt det første nummer med Take That, lækkert og hørt før, resten af albummet hørte jeg kun de første strofer af hvert nummer og så blev det hele slettet, det var ikke mig, men første nummer The Flod er lækkert. 

Nåh, så skulle jeg i gang med Dan Turrèll, han startede med "Jeg skulle være taxachauffør", hørt mange gange og lige skønt og jeg fik hørt resten af albummet og fik nogle små trækninger ved munden, som små smil flere gange, hvor var han bare dygtig og overraskende.

Senere blev det lydbogen "Giganternes fald", herligt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar