mandag den 28. marts 2011

Forbrændt

Jeg har forsøgt at stege to store klumper lever samtidigt med at jeg skulle ordne rodfrugter og lave min lækre ovnstegte kylling på rodfrugtebund. Men en varm gryde med fedtstof er farlig og det ved jeg jo godt, men skulle bare lige have en klump ned i gryden og pluff, så sprøjter der fedtstof på min venstre underarm og ansigt! av av. Nu står jeg jo med hænderne i vand og armen kommer en del under hanen, når det brænder for meget. Mit underansigt blev skyllet lidt af ind imellem og begge steder er varme, vand, vand og vand, måske ikke i de rigtige mængder, altså tilstrækkelige mængder af vand. Morgenen efter vågner jeg op med to 1 kr store sår i ansigtet, som væsker! og min arm er marmoreret med brændemærker. Lidt flydende aloe vera kommes på og dagen efter opdager jeg en tube Aloe Vera Gelly, som er tyktflydende og er lettere at holde på sårene både her og der....

Glemte jeg at sige at normalt har det været mig, der rådgav andre mennesker, husk masser af vand, kuldslået vand til det ikke gør ondt mere.... lyder det genkendeligt!!!!!  og jeg tænkte også på det undervejs og havde også kolde klude på om aftenen. Så måske bør jeg have et nyt profilbillede, nu med to store væskende sår i ansigtet, og ikke bare et træt billede af skiferien fra forrige uge, som var skræmmende nok.

Hvad mon denne busk med denne blomst hedder? jeg ved det ikke
Jeg har lige kommet mere Aloe Vera Gelly på sårene, og ærgrer mig.
Ps glemte jeg at sige at jeg er gammel sygeplejerske, godt nok pensioneret og ikke på samme niveau som før.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar