tirsdag den 6. december 2016

Nyt om det lysende juletræ

Hmm det lysende juletræ pyntede så smukt i mit store vindue i spisestuen, smukt og enkelt. Efter flere dage med fornemmelse af ubehagelig stikken i øjnene, når jeg lå i sofaen om aftenen (og det gør jeg meget om aftenen), så tænker den kloge handywoman (mig) gode tanker, for træet hører nu til i familien og hovsa jeg har jo en stor krukke ved hoveddøren pt uden blomster eller anden pynt, den kan tåle at stå ude, så træet ned af vindueskarmen og op i krukken. Den passer perfekt, giver et smukt lys og står sikkert. 

I dag fandt jeg fire grillagtige spyd, som kom i hullerne indtil jeg finder ud af noget bedre, de er dækket af nogle mursten og der skal vist gran på i morgen, så kan det vist ikke blive mere julet på den diskret måde. 

                             



Det lysende træ passer smukt ved hoveddøren
Historien om indgangspartiet skriver jeg om en anden dag. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar