tirsdag den 6. december 2016

Øko Marcona mandler fra Colombani

Flot service af firmaet Colombani.

Jeg købte 3 kg øko Marcona mandler af dem for et lille år siden og de er alle blevet nydt, mine børn har fået nogle af dem med sig hjem. Så jeg var ikke i tvivl om at jeg turde bruge firmaet igen.

Så i går mandag kl. ca 13, bestilte og betalte jeg for nye 3 kg, det er ikke billigt, men sikke en kvalitet. I formiddags får en jeg sms fra GLS at jeg gerne må komme og hente min pakke (og gerne snart, da de har mange!) i min lokale Superbrugs, ca 200 m fra hvor jeg bo.
Tænk små 24 timer for levering af en pakke, fantastisk.

Jeg har lige åbnet pakken og det var som at åbne en julegave (som jeg godt nok selv har betalt).
Pakken indholder foruden de 3 poser mandler, en flaske med 250 ml øko "Ekstra jomfru olivenolie" og en pose "Chaifrø" (som jeg dog ikke lige ved hvad jeg kan bruge til, men vil google det). Alt pakket fint og sikkert ind.

Hvis du vil handle hos Colombani, brug firefox eller en anden browser, min safari duer ikke og jeg fik af vide at jeg ikke var den første med det problem.

Så er der mandler til glöggen mm
- og nej det er ikke en betalt reklame, men kommer direkte fra mit hjerte og pengepung.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar