tirsdag den 6. december 2016

Juleopskrifter til kager ✔

Ambitionerne er måske lidt for store i år, men de kan jo sættes ned, æg har jeg masser af, mine søde høns er gavmilde med æg endnu. 

Jeg skal holde glöggaften, hvor vi også skal danse kizomba, hvis der kommer nok af hvert køn. 

God hjemmelavet glögg helt fra bunden 
(kanelstænger, stjerneanis og nelliker er medbragt hjem fra Bali), laurbær fra haven og saft fra haven. 

Æbleskiver moars
Kiksekage med mørk chokolade
Pebernødder (Natalia bager dem efter sin nye lækre opskrift, tak Natalia)
Småkager m lime, ingefær og chili
Krydderspiraler m kanel og citron

og måske 
Småkager m lakrids og hvid chokolade (ny opskrift)

mere følger, jeg er klar til en omgang æbleskiver, måske allerede i aften. 
(Undskyld at skriften er øget, mine øjne driller mig lidt, måske bliver den normal igen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar