torsdag den 18. august 2011

Livet skal videre

I dag har jeg været hos min fysioterapeut Tommy og blive hjulpet med nakken mm. Aarhus har jo skifte busplan fuldstændigt! og hvilken bus mon kører derhen!Forinden været forbi en Fona og fået vist en pc "magen til" den jeg skriver på nu. Senere forbi en anden Fona, fordi min fys sagde at jeg da skulle have en Mac! der er ikke noget på siden af den. Her spurgte jeg hvad han ekspedienten ville sige af gode ting, der skulle få mig til at skifte til en Mac i stedet for en HP! han sagde at han kun havde positivt at sige om en Mac! Nå, jeg fik snakket med mine dejlige unger og begge sagde at selvfølgelig skulle jeg have en Mac og det kunne jeg sagtens lære.... Her til aften er en Macbook pro bestilt incl forsikring og en sleeve, som passer til den.Sønnen har lovet mig at komme og vise mig lidt om brugen af den...

Også et smut forbi TDC-butikken for at finde ordning til mig fremover. Både til internet, tv, fastnet og mobiltelefon. Der er vel nok meget der skal gøre, når "man" nu skal til at leve alene i verden. Sigfreds kaffebar lavede en god kop kaffe til hjemturen. 



Nu er det mørkt og jeg sidder igen på terrassen, høre lydbog og skriver på bloggen.

2 kommentarer:

  1. Åhhh, jeg vil SÅ gerne have en MAC, men jeg synes at de er for dyre! Eller de er for dyre, i hvert fald til min pengepung :-) Jeg er spændt på hvad du vil synes om den.....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Kære Birthe
    Ja, de er godt nok dyre. Der er dog noget rabat hvis de bestilles på internettet! jeg håber at have en computer til mange mange år.
    Knus Lone

    SvarSlet