lørdag den 27. august 2011

Dagens ret

På Aarhus Friskoles "Høstival" fik jeg to stykker pizza til frokost og i dag er aftensmaden en rest af ris og oksekød i karry fra i går. Maden smager som hjemmelavet og mætter dejligt. Som I har set er der ikke lige overskud til den store kokkerering i køkkenet, som jeg ellers altid har. Det kommer nok snart igen, men tekst og billeder her på bloggen. 

Høstival holder 8. klasse fest med loppemarked, musikunderholdning, lækker hjemmelavet mad til billige penge og masser af mennesker, der hygger sig. Pengene skal bruges til en udenlandsrejse og denne gang snakker de om De Dansk Vestindiske øer, det lyder bare så spændende.
Denne gang håbede Natalia at få nogle møbler til sin lejlighed og det blev to hvide stole med rødt sæde og de passer perfekt til hendes søde køkken. Jeg fandt igen nogle bøger jeg ikke kunne leve uden, men det blev kun til få stykker i forhold til tidligere, hvor jeg har slæbt hjem....

Jeg blev ellers bud på hakkebøffer hos min bror og svigerinde, men energien er væk for i dag. Jeg har også lovet at køre min datter til og fra fest i aften, så jeg bliver hjemme trods det gode tilbud.Så tak Kirsten.

Forfatterens fødder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar