fredag den 23. september 2011

Kylling og boller

I dag var der et lille energioverskud. Dej til boller blev lavet i aftes (dem med dadler og abrikoser, ingen tranebær i dag). 


Igen fandt jeg to økologiske kyllinger på "tilbud" (sidste salgsdag) og den ene blev stegt i ovnen med spinat og grønkål som bund. Den anden i den store smedejernsgryde med gulerødder, spinat, squash, pastinak og persillerod og lidt bladselleri, uhm hvor det smagte. 
Bollerne blev lavet i den varme ovn og genboen fik lidt over, mens jeg lå med nåle... 


Jeg er vist ved at være lidt magelig, nu har jeg igen spist Tv-dinner. Denne gang dog med det nye tv i 32 tommer, så jeg ser noget mere end med Natalias lille søde på 22 tommer... 




Fik sat en dvd på "Vicky, Christina Barcelona" og da jeg ville lede efter nyheder, så viser de en spansk film "Mellem dine ben" (Entre las piernas) også med lækre Javier Bardem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar