mandag den 27. juni 2011

Cuba, student, Trøjborg og sommerferie

Så er Natalia på vej til sammen med sin fætter Mikkel. De havde begge sommerfugle i maven, da vi afleverede dem i Billund lufthavn i morges. 

Ernesto har fået nøgle til lejligheden på Trøjborg sammen med sin Pernille. Jeg har endda været så heldig at have været i lejligheden, som er skøn, lys og lækker. 

Jeg har puslet i haven indtil nu og skal have fødderne i vand, de er møgbeskidte.

Jeg ved godt at jeg mangler at skrive en del, bla at Ernesto er blevet student, Natalia har gennemført først år af tre på HF, begge har fået sommerferie. I sidste uge fejrede vi Ernesto både på Can Blau, uhm og hjemme med familien, også uhm. Min mor og Per har været her med campingvogn, så den sidste uge har været "anstrengende" og jeg er flad, men jeg kommer straks igen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar