lørdag den 18. december 2010

Tanker og juleønske

Hvor er det mærkeligt. Her sidder jeg og skriver en masse ord, om der betyder meget for mig. Tager en masse dejlige billeder, som kan blive bedre, men jeg øver mig på mange forskellige indstillinger og måder at tage det bedste foto på. Det er jo lidt som en offentlig dagbog, jeg aner ikke om der er nogen, der overhovedet læser ordene og evt får noget ud af dem eller bare kan bruge min blog til noget. 


Jeg læser fast hver eneste dag Claus Dalbys haveblog og han skriver sådan nogle kloge ord "jeg bliver SÅ glad for kommentarer, og især når det er nye, som begynder at kommentere. Så bliv endelig ved. Kommentarerne er bloggerens brændstof "…..

Så hvis du har tid og lyst, så skriv et eller andet såsom en lille kommentar, så kan jeg få noget brændstof...... 
På forhånd tak
knus Lone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar