tirsdag den 14. december 2010

Mistet mange fotos

Trist men sandt, jeg tog backup af min pc, som var syg i fredags og skulle have en ny harddisk og de skulle have min harddisk med tilbage.... men men backuppen blev ikke gjort på den rigtige måde, så jeg har mistet dokumenter og det værste af alt: alle mine fotos siden september!!! øv, men det er vist den bedste måde at lære det på. Heldigvis har jeg alle de fotos jeg har sat på bloggene og jeg kommer nok til at tage endnu flere.

Nu sidder jeg ved min dejlige pc med ny harddisk og ved næste backup må jeg vist hellere få Allan til at være garant for at det hele lykkes. Jeg ville jo helst selv og troede jeg kunne det. 


I dag skal jeg have bagt brunkager og småkagerne med lime, ingefær og chili og måske endnu en portion æbleskiver (10 dobbelt) til vores traditionelle julegløgg på søndag. Hvis du mener at mangle en invitation, så kontakt mig, der kan jo være en smutter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar